New in August

Hello!

Ajattelin esitellä viimeaikaisia hankintoja kosmetiikan ja kenkien puolelta, näitä on tullut tässä keräiltyä oikeastaan koko elokuu joten en sentään ihan kerralla näitä hankkinut :D

//I thought I would show you guys some new stuff I have been getting in August.


Aloitetaan kosmetiikasta, ostin alkukuusta paljon kosmetiikkaa kun kaikki tuntui loppuvan juurikin samaan aikaan... Tuotteet vasemmalta oikealle.

//Let's start from the cosmetics, Every single products basically eneded or I had to throw in trash at the same time.

Konjac Sponge: 
Käytän tätä kasvojen pesuun aamulla ja illalla, mulla on tuo öljyisen ja akneen taipuvaisen ihon versio (vaikkei mulla mitään aknea enää olekaan) mutta koen, että tuo on ehdottomasti syväpuhdistavin versio ja mulle on tärkeää, että mun kasvot ovat oikeasti puhtaat.

//I use the sponge morning and nights and I hav the oily skin & acne version (even though I do not usually have active acne) but I feel that this is the most deep-cleansing one of the sponges and I want that my face is actually clean.

Glamglow Thirstymud: 
Tätä käytän itseasiassa yönaamiona 2-3 kertaa viikossa riippuen ihon tilasta, mun iho on yleensä tosi kosteusköyhä ja tämä tuote on oikeasti ollut mun isoin pelastus! Iho on aina täydellisen kosteutettu ja tuntuu hyvin levänneeltä.

//I use this as a sleeping mask 2-3 times per week depending on how my skin feels but usually my skin is totally dehydrated and this product has basically saved me! My skin feels like it would have drank 5 liters of water and feels like I've rested enough.

Glamglow Glowsetter: 
Tämä on mulle uusi tuttavuus ja oon testannut tätä nyt vähän aikaa, mutta en oo vielä testannut tätä toden teolla yöelämässä, mutta tuoksu on hyvä ja suihku on tosi pehmeä, hieman vaatii vielä xtreme testausta, mutta palaan asiaan mikäli tämä on oikeasti hyvä!

//This product is new for me and I've tested for a shorter amount of time and I need more hardcore wear out of this one so I can say if it is really good or not.

Lóreal Paradise Mascara: 
Tämä on ihan uusi ripsari Lorealilta ja täytyy suoraan sanottuna myöntää, että tämä muistuttaa niin pahasti too Facedin Better Than Sex-ripsaria, että tää on oikeastaan korvannut mulle kyseisen yksilön täysin!

//This is a newbie from Loreal and I think it is a total dupe for Too Faced Better Than Sex- Mascara! This has taken it's place as my number 1 mascara.

Maybelline Lash Sensational Mascara: 
Mun pakko aina laittaa alle vedenkestävää ripsiväriä, koska mun ripset on kovapäiset ja sojottavat yleensä alaspäin ja mä en yleensä ees pidä markettiripsareista mutta tää on ollut positiivisin yllättäjä! Ripset pysyy loistavasti taivutettuna koko päivän!

//I have to always have a waterproof Mascara because my lashes basically have their own mind how they wanna do things. I usually hate drugstore waterproof mascaras but I was really positively surprised by this one! My lashes actually stay curled the whole day!

St. Tropez Gradual Tanner Tinted: 
Mä ostan aina sävyttävän vartalovoiteen, en koskaan täyttä itseruskettavaa, mulle ei vaan jotenkin sovi mikään kauhean tumma sävy, oon niin valkoinen että näytän oudolta, oon joskus kokeillutkin mutta ei se vaan sovi :D tykkään käyttää St. Tropezia, koska se levittyy tasaisesti ja siitä tulee kaunis sävy ja tätä ei tarvitse käyttää kuin 2-3 kertaa viikossa niin sävy on sopiva.

//I always buy a gradual tanner, mousses and sprays usually make me too dark and I look comical if I use a darker self tanner. I love St. Tropex because it is always even application and the tint it leaves is really beutiful and I only need to use it 2-3 times a week.

Mizon Waterfull Gel Cream: 
Tämä on ollut mun lemppari kasvovoide jo jonkin aikaa ja en kyllä ihan heti edes halua vaihtaa tätä pois! Mizon on korealainen ihonhoitomerkki joka toimii mun naamassa kuin unelma!

//This has been my favorite day cream for a while now and I am not gonna change for a while. Mizon is a Korean brand which my face totally love, I use a lot of their products.

Make Up Store Cover All Blue: 
Käytän tätä tummien silmienalusten peittämiseen ja tämä toimii kuin unelma, tarvii tosi pienen määrän ja vaalein sävy sopii loistavasti tällaiselle kalpeanaamalle :D

//The one and only product I use to cover my dark circles, I only need a small amount and my pale skin loves the shade of this!

Alessandro Nail Spa Nail File: 
Ostan aina kynsiviilan heikoille ja halkeileville kynsille, jotta se olisi mahdollisimman hellä, mun kynnet on vähän ohuenpuoleiset, mutta tämä viila on sopinut niille tosi hyvin!

// I always buy a nail file for weak and brittle nails so that  it would be as soft as possible, my nails are pretty thin and this file has been treating them gently.

Mizon Enjoy Water Vital Up Watery Moisture Mask: 
Tämä kangasnaamio on uskomaton kosteuspommi! Mä rakastan tätä ja hamstraan tätä jatkuvasti, käytän vähintään kerran viikossa (terv. totaalinen addikti).

//This sheet mask is a waterful bomb! I love this and hoard these (at least one in every cabinet in our apartment) I need to use this at least once a week.


Red by Valentino - Ballerinat, nämä löytyi Kaubamajan kenkäosastolta hyvässä alessa ja sattumoisin hyllyssä oli juuri mun kokoa, päätin sitten napata ne itselleni synttärilahjaksi, koska mä en tällä hetkellä omista yksiäkään ballerinoja ja nämä oli niin mun näköset että siihen hintaan niitä ei oikein voinu jättää ostamasta.

//Red by Valentino - flats, I found these from Kaubamaja and they were in the sale section and they were just my size so basically I could not leave them there and my birthday was at the end of the week so I just snatched myself the perfect birthday present because I do not even own any flats at the moment and these looked so much my style that I would have regretted it if I would have left them to the store.


Toinen kenkäuutuus oli ihan arkea ja koulua varten hankitut Adidaksen valkoiset Superstar-tennarit jotka löytyi Tallinnan Adidas-outletista Mustamäeltää. Joku tuuri mulla on ollut kyllä viimeaikoina kun sain näistäkin napattua viimeisen oikeankokoisen parin! Oon ihan rakastunut noihin, ne on ihan sairaan hyvät jalassa ja varmaan ensimmäiset kengät ikinä joista mulle ei tullut ensimmäisellä käyttökerralla rakkoja :D

//Another new shoe purchase is for school and everyday wear and tear. I found these Superstars at the Adidas outlet in Mustamäe. I was able to snatch the last pair that was my size and I love them! The first shoes ever that I don't get blister from even though I have not worn the a lot.



Ja lopuksi loppukesän tärkein hankinta, mun uudet silmälasit! Mun silmät alko vaatia kovempia voimakkuuksia jo keväällä, mutta päätin pärjätä kesän jotta saan tilatta Polettelta uusia laseja jotta näen koulussa sitten syksyllä.

//And the last and the main purchase for the fall is the new glasses. My sight had worsened and I ordered these for school so that I can see at Lectures (glasses from polette.com)

Ei kommentteja