Where Did I Go?

Huh, edellinen postaus on oikeasti kirjoitettu Tammikuussa, tuntuu että on tapahtunut niin paljon kaikkea sen jälkeen etten osaa oikein edes sanoa kaikkea kerralla, tuntuu, että välissä täytyy vain antaa elämän viedä. Viimeksi muun muassa kirjoitin tänne, että olin eronnut ja nyt on kuitenkin käynyt niin, että palattiin yhteen, oikeastaan tämäkin tapahtui jo aika kauan aikaa sitten, mutta siinä vaiheessa kun yrittää toisen kerran niin haluaa todellakin olla varma, että juttu oikeasti toimii, ennen kuin haluaa virallistaa sitä minnekään.

Työkuviot myös vähän muuttuivat syksyn kynnyksellä ja yksi syy siihen oli se, että haluan pystyä pitämään blogia yllä oikeasti ja se oli käytännössä mahdotonta 3-vuorotyössä koulun ohella, tuntuu, että olin ihan poikki ja vaikka tälläkin hetkellä olen kipeänä, on minulla huomattavasti enemmän energiaa ja nautin ehdottomasti siitä energiamäärästä, joka mulla tällä hetkellä on ja saan myös vähän uusia haasteita työnäkökulmaan!

Mulla on niin paljon, mitä haluaisin jakaa tänne ja ideoita olisi vaikka kuinka paljon ja olen myös innostunut kauheasti videokuvaamisesta, joten tänne alkaa varmasti putkahtelemaan videoita, kun saan yhteisymmärryksen iMovien kanssa.

//Oh wow, last post was from January, I feel like so much has happened after that and I don't even know how to tell you everything at the moment, sometimes you should just sail in the stream of life. Last time I wrote about my breakup and now the situation basically is that we are back together, actually have been for a while, just wanted to wait before I dump the info into social media, you just need to be sure when it is the second time around.

Also my job changed at the beginning of September and one reason for that was that I actually want to be able to blog and with all the graveyard shifts and school the balancing for this was too much for me, I was way too exhausted. And even tough I am sick now I have so much more energy and also loving the fact that I can try new things this year!

I have so much stuff I wanna share and lots and lots of ideas and I have been really driven to do video content so I will start sharing those once my IMovie and I find a good working relationship.


Näihin kuviin ja tunnelmiin
//See you again later  

XOXO Tuuliina!

Ei kommentteja